HTML

receptjeim

A két szakácskönyvemből csak az egyik ér valamit. De ez a jobbik a flancosabb. A másikba cetliket dugdosok a megfelelő kajákról. Ez nem mehet tovább. Leírom blogba, hogy ne vesszenek el a cetlik.

Friss topikok

Linkblog

zöldbab főzelék

2010.09.28. 15:37 Zsembibaba

Előbb vajon sütöttem tükörtojást. Azt kivettem a lábosból és az igen apróra vagdalt hagymát (egy fej) kicsit megsütöttem rajta. Egy fél leveskockával. Majd egy üveg zöldbabot hozzáöntöttem, az üvegben lévő lével együtt. Csipet só, babérlevél hozzá, a zöldbab egy részét megtördeltem, hogy az is sűrítsen, majd kanálnyi lisztet kevertem bele. Én tettem bele kettő szál virslit is karikába vágva, hogy laktatóbb legyen. Mikor kicsit összerottyant a tűzön (az üveges zöldbab már puha, nem kell sokat főzni), kis vízzel összekevertem a tejfölt, hogy lágy legyen, ne darabos, és beleöntöttem a főzelékbe.
Kész.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cetlirecept.blog.hu/api/trackback/id/tr532329801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása